reklama

Koľko stojí Darček?

Vzal som si z vestibulu nášho domu reklamné noviny Elektroworldu, platné od 22.10.2012 pre predajne v centrách Avion a Central v Bratislave.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Hneď mi padla do očí ponuka tabletu od Google, v atraktívnom reklamnom podaní "Overte si kdekoľvek, najlepšia cena na trhu, garancia" a "Darček: originálne puzdro za 19,99 €" .Celá ponuka vyzerala takto:

Z reklamných novín Elektroworldu
Z reklamných novín Elektroworldu 

Náhodou som pozeral ceny toho tabletu pred pár dňami, a zdalo sa mi, že som videl tie ceny nižšie. A veru, pamätal som si dobre, v mnohých internetových predajniach je možné kúpiť ho za 229 €. Čuduj sa svete, dokonca aj v internetovej predajni Elektroworldu - pravda, bez Darčeka v hodnote 19,90 €.

Obrázok blogu


(časť stránky internetového obchodu Elektroworld)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Takže výsledok je jasný - za Darček by som zaplatil
249,99 - 229,00 = 20,99 €.

Áno, môžete namietať, že sa jedná o ceny z internetových obchodov. Myslím si, že pojem "trh" nutne zahŕňa aj internetové obchody. A navyše, konkurenčná sieť ponúka vo svojej internetovej predajni tento tablet tiež za 229 €, zároveň však aj tvrdí, že v kamennej predajni predáva tovar za rovnakú cenu, ako v internetovej.

Robert Vašíček

Robert Vašíček

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Odnedávna dôchodca, oddávna skeptik. Zoznam autorových rubrík:  Nedajte sa oklamaťNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu